vineri, 6 august 2010

Baba Dochia

sizzling licenta free jocuri ca la aparate download baba dochia
Se spune ca Baba Dochia a plecat impreuna cu oile sale pe munte convinsa ca iarna a trecut.Urcand pe munte Baba Dochia s-a incalzit si a inceput sa isi scoata rand pe rand cele 12 cojoace,pana a ramas fara niciunul.Dar vremea s-a schimbat si pe cat de frumos fusese la inceputul zilei pe atat de urat se facuse acum.Incepuse sa ninga si sa inghete totul in jur.Dochia a inghetat impreuna cu oile sale, transformandu-se, conform legendei, in stana de piatra. Rocile se pot observa si astazi pe muntele Ceahlau si sunt o marturie vie a acestui mit romanesc.

17 comentarii:

  1. Imi povestea mama cand eram mica...si ma inspaimanta...de fiecare data..dar nu era asa povestea ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca este putin modificata povestea :P

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...ce cand nu am mai auzit de povestioara asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte veche povestea si aproape ca nici nu mai stiu cum e...

    RăspundețiȘtergere
  5. a trecut ceva timp de cand nu am mai auzit povestea asta.eram undeva prin clasele primare cand am auzit-o prima oara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce ne mai povesteau ai nostri cand eram mici de baba Dochia

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa poveste. Imi aduc aminte si acum de ziua cand mi a spus o bunica :) povestile bunicilor intre mit si adevar :)

    RăspundețiȘtergere